Pengikut

Khamis, 30 Julai 2015

Essential oil to increase fertility

Sebenarnya dari awal 2014 aku duk usha je essential oil  ni. Aku start usha, bila aku selalu stalk blog bowlfulloflemon dan iheartorganizing. Tapi baru sekarang terdetik untuk perlahan-lahan cuba essential oil ni.

Banyak yang perlu study pasal essential oil ni. Sebab takut kalau tersalah essential oil boleh memburukan simptom endo dan pcos aku ni.

Buat masa ni,
Dalam simpanan aku sekarang ada:

  • essential oil kak siti - carrier oil guna olive oil dari palestin. Essential oilnya adalah rahsia. Kak Siti tak nak reveal essential oil apa dia guna. Yang pasti dia ambil dari german. Sebelum beli tu aku tanya juga efek terhadap PCOS dan Endo. Alhamdulillah dia kata, takda masalah nak guna
  • Ilpuro PMS Chasser - ni brand tempatan. Essential oil dia guna insyallah semuanya organik
  • Ilpuro Ylang-ylang
  • Ilpuro Lavender
Perlahan-lahan aku akan tambah koleksi essential oil yang aku ada sekarang.

Untuk sementara waktu. Jom baca link bawah ni untuk mengetahui essential oil apa yang sesuai untuk fertility.


P/s: Aku berminat untuk guna Essential Oil dottera atau Young living Tapi kewangan masih tak mengizinkan.

2 ulasan:

  1. Like ! As long as u use with proper guidance, inshaAllah..Doakan yg terbaik. Aminnn.

    BalasPadam
    Balasan
    1. i want guidance from you. Hahahaha, the days will come.
      dah ada dalam list beberapa YLEO untuk dicuba. Tapi masih me'researh'

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...